fredag 12. november 2010

Ved veis ende? Å nei da!

Dette er vel heller kun den spede begynnelse. I all fall med tanke på videre digitalt utviklingsarbeid på skolen min.
Gjennom denne modulen har jeg lært mye nytt, men jeg har og lært at det er så utrolig mye jeg fortsatt ikke kan. Nå håper jeg at jeg kan greie å gi fordelene ved det å blogge som en slags gave til mine lærere i forhold til undervisning og læring på web. Erfarer de, gjennom å prøve ut verktøyet, det samme som mange av oss har gjort tror jeg de vil føle det som et stort sprang i riktig retning. Det skal bli spennende å se hva som skjer. Nå når jeg straks er ved veis ende i forhold til prøveperioden Kjell Atle har utfordret oss på kjenner jeg på det at jeg er veldig glad for opplevelsen, og for plattformen dette har gitt meg i det videre arbeidet:-)

Vi ses til uka:-)

1 kommentar:

  1. Neida, dette er ikke slutten, Hege Alice, ikke begynnelsen på slutten, men slutten på begynnelsen. Det er NÅ det gjelder: hvordan tar du dine nye innsikter med deg inn i hverdagen din. Det skal du vite: vi er flere som har stor tro på deg! Lykke til! Og takk for interessante blogginnlegg!

    SvarSlett